Hoe de beurs te promoten?

In aanloop naar de beurs is het belangrijk om jouw deelname kenbaar te maken aan (potentiële) relaties. Samen met jou als exposant streven wij naar een beursvloer vol met kwalitatieve bezoekers! Om de beursdeelname kenbaar te maken via alle mogelijke kanalen bieden wij je diverse tools om de deelname te promoten en tot een nog groter succes te maken.

Marketingmaterialen

In aanloop naar de beurs kun je in jullie eigen ”My Easyfairs” omgeving online diverse marketingmaterialen terugvinden.  Deze map bevat het beurslogo in verschillende formaten en diverse banners. Gebruik het logo en de banners op de verschillende marketinguitingen die je gepland hebt staan in aanloop naar jouw beursdeelname (zowel in print als digitaal). Zo kun je jouw deelname via verschillende kanalen kenbaar maken bij een zo groot mogelijke interessante doelgroep.

De map met marketingmaterialen wordt steeds verder aangevuld met meer banners die je kunt gebruiken op jouw website, in jouw e-mailhandtekening of in jouw digitale nieuwsbrieven. In je online uitingen kun je verwijzen naar de website of de registratieportal.

Promotiepakket

Naast de digitale promotiemiddelen ontvang je begin december een promotiepakket per post met daarin uitnodigingen waarmee je jouw relaties nogmaals kunt attenderen op jouw deelname of uit kunt nodigen voor een bezoek aan de beurs.

Vermeld dat bezoekers gratis tickets kunnen aanvragen via de registratieportal. Je kunt een persoonlijke uitnodiging met registratielink kopiëren via jouw My Easyfairs account (klanten & prospects uitnodigen). Samen zorgen we voor kwalitatieve bezoekers! 

Uitnodigingsservice

Daarnaast kun je deelnemen aan onze gratis uitnodigingsservice waarmee we het uitnodigen van jouw relaties volledig voor jou uit handen nemen! Meer informatie over deze unieke service vind je door op de onderstaande button te klikken.

Let op! Als exposant word je persoonlijk geïnformeerd over deelname aan de uitnodigingsservice. Houd je mail in de gaten. 

Scroll naar top