Waarom deelnemen?
De Groene Sector Vakbeurs is hét kennis- en netwerkmoment voor de gehele groene branche in Nederland. Een compleet platform voor zowel regionale als landelijke spelers, waar je niet mag ontbreken! Een uitgelezen kans om in drie dagen tijd de gehele groene sector te ontmoeten.
Benieuwd wat je mist als je niet deelneemt aan De Groene Sector Vakbeurs?
Aldert Engelsman van DCM Nederland: “Het is misschien ver rijden, maar deze beurs is maar één keer per jaar en in drie dagen tijd komt het hele wereldje bij elkaar, het is gewoon zonde als je dat mist.” John Willemsen van InfoGroen Software BV vindt dat als je niet op De Groene Sector Vakbeurs staat, je je klanten niet serieus neemt. “Dit is hét moment om verbinding met ze te zoeken en dat is ook de reden dat we hier al jaren staan en ook in de toekomst zullen blijven staan.” Volgens Job Steunenberg van Advanta Seeds is De Groene Sector Vakbeurs dé uitgelezen kans om in een korte tijd duizenden groenproefssionals te spreken. “Voor ons waren afgelopen dagen wederom topdrukte.”
Presenteer producten en deskundigheid
Kennis opdoen en trends ontdekken worden door bezoekers genoemd als belangrijkste redenen voor een bezoek aan de vakbeurs. Toon als exposant jouw innovaties en ontwikkelingen binnen de branche.
Relaties versterken én uitbreiden
Je ontmoet in drie dagen ruim 16.500 professionals uit de groene branche. Schud de hand met bestaande zakenpartners en maak kennis met nieuwe relaties.
Branchebreed platform
De Groene Sector Vakbeurs is de enige beurs in Nederland die zich richt op de gehele groene branche. Ontmoet onder andere hoveniers, boomkwekers, tuin- en landschapsarchitecten en beslissers binnen de gemeentelijke groenvoorziening.



Aftermovie De Groene Sector Vakbeurs 2025
Niels Raepers (AVANT Machinery): “Het is dé gelegenheid om belangrijke klantcontacten te onderhouden de laatste nieuwigheden op het vak te presenteren.”
Raoul Troisfontained (Buiter Beton BV) : “Voor ons is het echt de kick-off van het seizoen, dus we willen eigenlijk graag onszelf presenteren en daarmee klanten enthousiasmeren voor het nieuwe tuinseizoen.”
Robert Velker (FHB):“Als we hier niet staan, dan missen we heel veel, we missen onze doelgroep, we kunnen niet kenbaar maken waar we voor staan en nu wel.”