7, 8 & 9 januari 2025 | Evenementenhal Hardenberg

HAAL EXTRA RENDEMENT UIT JOUW BADGELEZER

Maak waardevolle leads van jouw bezoekers

Wat doet jouw badgelezer?

De badgelezer(s) die jij als exposant ontvangt tijdens jouw deelname zijn bedoeld om de bezoekerservaring nog beter te maken. Met deze lezers kunnen bezoekers op eenvoudige wijze informatie verzamelen over jouw organisatie, producten en wellicht zelfs vacatures. Het aantal badgelezers dat je ontvangt, is afhankelijk van het EasyGo pakket wat je hebt gekozen. De badgelezer verstuurt de informatie die je hebt geüpload in uw My Easyfairs profiel. Hiermee behoud je zelf de regie over de informatie die je deelt met bezoekers.

Hoe werkt het?

Bezoekers kunnen met hun badge (die zij bij het betreden van de beursvloer ontvangen) jouw badgelezer op de stand op eenvoudige wijze scannen. Hierdoor ontvangen zij jouw product- en bedrijfsinformatie (die je hebt opgeladen via My Easyfairs) de volgende ochtend via e-mail.

Jouw voordelen als exposant

Verspreid eenvoudig jouw bedrijfsinformatie

Bezoekers die je niet hebt gesproken kunnen op simpele wijze jouw product- en bedrijfsinformatie ontvangen via e-mail door simpelweg jouw badgelezer te scannen met de badge die ze bij binnenkomst ontvangen.

Reduceer kosten en verspilling

Dankzij digitale bedrijfsinformatie bespaar je op brochures, catalogi en printmateriaal. Dus minder (transport)kosten en minder kans dat jouw bezoekers uw materiaal onderweg ‘verliezen’.

Stimuleer de bezoekerservaring

Bezoekers die jouw badgelezer met hun badge scannen, ontvangen jouw informatie digitaal. Die gegevens kunnen ze heel eenvoudig delen met hun collega’s en kennissen via e-mail of sociale media.

Meer contacten en mogelijkheden

Om optimaal leads te genereren kun je het gebruik van jouw badgelezer combineren met de Visit Connect tool. Hiermee ben jij in de lead en scan je de badges van interessante bezoekers die je gesproken hebt tijdens jouw deelname. In de tool kun je notities toevoegen en opmerkingen plaatsen zodat het opvolgen van gesprekken nog simpeler wordt. Stimuleer jouw bezoekers daarnaast om jouw badgelezer te scannen zodat je ook informatie kunt uitwisselen met bezoekers die je niet hebt gesproken.

Vereenvoudig je opvolging na de beurs

Na afloop van de beurs ontvang je een lijst van de bezoekers die je bedrijfsinformatie digitaal verzamelden. Klaar met het tijdrovende uitwisselen van visitekaartjes of invullen contactformulieren.

Hoe werkt de Smart Badge?

"Zeer toegankelijk voor bezoekers & eenvoudig in gebruik."

"Geweldig systeem om onze impact te meten."

"De mogelijkheid om extra contacten te leggen, zelfs als het druk is op de stand."

Wat moet je doen tijdens de beurs?

  1. Plaats de badgelezer op jouw stand: in het gezichtsveld van de bezoeker, goed bereikbaar en op de juiste hoogte om gemakkelijk te scannen. Advies nodig? We staan voor je klaar!
  2. De batterijen van de badgelezer gaan een hele beurs mee.
  3. Breng de badgelezer terug op het einde van de dag op de laatste beursdag.
  4. Na afloop van de beurs ontvang je de lijst van de bezoekers die de badgelezer(s) op jouw stand hebben gescand. Je kunt die informatie ook opvragen via My Easyfairs.

N.B. De badgelezer die je huurt, blijft eigendom van Visit by GES. Niet teruggebrachte badgelezers worden in rekening gebracht t.w.v. € 500.

Scroll naar top